خرید از سراسر دنیا


» پاختاکور 3- شهر خودرو صفر/ دومین سه امتیاز هم از دست رفت

پاختاکور 3- شهر خودرو صفر/ دومین سه امتیاز هم از دست رفت

پاختاکور 3- شهر خودرو صفر

تیم شهرخودرو در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه شهر تاشکند با سه گل مغلوب پاختاکور ازبکستان شد. شهرخودور در اولین دیدار خود در این مرحله نیز با دو گل بازی را به الهلال عربستان، قهرمان دوره قبل مسابقات واگذار کرده بود.

این بازی که به میزبانی پاختاکور برگزار گردید، شاگردان مجتبی سرآسیابی علی رغم حملات پر دامنه میزبان، توانستند نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برسانند.

در نیمه دوم پاختاکور در ادامه حملات گسترده خود موفق شد در دقیقه 55 توسط ایگور سرگیف به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 61 و روی جای گیری اشتباه مدافعان شهرخودرو، نماینده ازبکستان به گل دوم خود دست پیدا کرد. ایگور سرگیف برای بار دوم دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد. در حالی که این بازی دقایق پایانی خود را پشت سر می گذاشت در دقیقه 87 پاختاکور توسط سرزود آزاموف گل سوم را نیز وارد دروازه شهرخودرو کرد. در نهایت این بازی یک طرفه با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید.

با این شکست، نماینده کشورمان با دو باخت از دو مسابقه خود در قعر جدول رده بندی گروه B قرار گرفت. باید دید شهرخودرو در دیدارهای آینده خود به چه نتایجی دست پیدا خواهد کرد. ناگفته نماند که نماینده کشورمان اولین حضور خود را در رقابت های آسیایی تجربه می کند.

ترکیب شهرخودرو را در این دیدار خارج از خانه سید مهدی رحمتی به عنوان دروازه بان و کاپیتان، حسین مرادمند، سعید صادقی، حسن جعفری، میلاد سرلک، روح الله سیف اللهی، محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی، محمد قاضی، فرشاد فرجی و علی نعمتی تشکیل می دادند. از دقیقه 64 امین قاسمی نژاد جای روح الله سیف اللهی را در ترکیب این تیم گرفت. در دقیقه 66 محمد آقاجانپور به جای حسن جعفری و در دقیقه 84 حسین مهربان به جای سعید صادقی به زمین مسابقه آمدند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده