خرید از سراسر دنیا


» استقلال ایران 5 – الاهلی عربستان 2؛ اهتزاز پرچم آبی در سرزمین قلعه سیاه

استقلال ایران 5 – الاهلی عربستان 2؛ اهتزاز پرچم آبی در سرزمین قلعه سیاه

در ادامه دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران به مصاف الاهلی عربستان رفت. نماینده شایسته کشورمان موفق شد در یک دیدار جذاب و تماشایی، با نتیجه پرگل 5 بر 2 از سد حریف قدرتمند خود عبور کند. این در حالی است که الاهلی، عنوان ارزشمندترین تیم این دوره از رقابت ها را یدک می کشد. همچنین، در کشور عربستان، لقب قلعه سیاه را به تیم الاهلی داده اند.

این بازی از گروه C رقابت های ACL و در ورزشگاه خالی از تماشاگر الجوهره، به قضاوت احمد فیصل از اردن برگزار شد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد نادری (94 سبحان خاقانی)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ (69 شیخ دیاباته)، سعید مهری (46 آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری (87 مهدی مهدی پور)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الاهلی: محمد العویس، عبدالله حسون، عبدالباسط هندی (87 محمد بصاص)، محمد آل فتیل (الویس ساریچ 70)، معتز هوساوی، الساندرو میتریتا، سلمان المؤشر (87 سلطان مندش)، ادریس فتوحی، نوح الموسی (46 علی الاسمری)، عمر السومه و عبدالرحمن غریب (63 حسین المقهوری)

سرمربی: ریجکمپ

در نیمه اول شاگردان فرهاد مجیدی با انجام یک بازی هوشمندانه، توانستند خیلی زود به گل اول مسابقه دست پیدا کنند. در دقیقه 6 شوت میلیچ پس از برخورد با خط دفاعی تیم عربستانی، به فرشید اسماعیلی رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق و حرفه ای، گل اول را برای آبی پوشان به ارمغان آورد.

در ادامه تیم الاهلی رفته رفته مسلط بر توپ و زمین شد تا اینکه در دقیقه 27 به یک ضربه پنالتی دست پیدا کرد. این خطای پنالتی را میلیچ در محوطه جریمه استقلال مرتکب شد. عمر السومه، ستاره الاهلی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد با به ثمر رساندن ضربه پنالتی، نتیجه را با تساوی عوض کند. نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم نماینده کشورمان بازی را طوفانی آغاز کرد. حملات پر دامنه استقلال سرانجام در دقیقه 55 به ثمر نشست. ارسال میلیچ از روی نقطه کرنر را مطهری با ضربه سر مقابل پای محمد نادری قرار داد و این بازیکن با یک ضربه محکم، توپ را به تور دروازه الاهلی رساند. شاگردان مجیدی با در دست گرفتن نبض بازی موفق شدند در دقیقه 68 توسط مهدی قایدی به گل سوم دست پیدا کنند. فرار سریع مطهری و پاس طولی این بازیکن به قایدی رسید و این بازیکن فرصت طلب با یک بغل پای مطمئن گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

در ادامه بازی تیم عربستانی به خود آمد و در دقیقه 80 بار دیگر توسط عمر السومه به گل رسید. دفع نامطمئن ریگی موجب رسیدن توپ به السومه شد و این بازیکن فوق العاده با یک ضربه زیبا، گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه استقلال کرد. در حالی که شدت حملات تیم عربستانی افزایش یافته بود، مهدی قایدی در دقیقه 86 با یک ضربه دیدنی و غیر مهار توپ را در قعر دروازه الاهلی قرار داد.

در دقیقه 88 روی فرار زیبای شیخ دیاباته و سرنگون شدن این بازیکن در محوطه جریمه الاهلی، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد. دیاباته پشت این توپ قرار گرفت و با به ثمر رساندن ضربه پنالتی، گل پنجم استقلال را پایه گذاری کرد. در پایان این دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه پرگل 5 بر 2 به سود آبی پوشان به پایان رسید. استقلال با این پیروزی قاطع، اولین گام را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 محکم و استوار برداشت. با کسب این پیروزی شیرین، نماینده کشورمان موقتا در صدر جدول گروه C رقابت ها قرار گرفت.

در این گروه تیم های الدحیل قطر و الشرطه عراق نیز حضور دارند. در هفته دوم این رقابت ها، استقلال رو در روی نماینده عراق قرار خواهد گرفت.

مهدی قایدی که موفق شد در این دیدار دبل کند، عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده