خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پرسپولیس ایران 1 – الوحده امارات 0؛ سید جلال بار دیگر در نقش ناجی

پرسپولیس ایران 1 – الوحده امارات 0؛ سید جلال بار دیگر در نقش ناجی

پرسپولیس ایران، اولین بازی از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را با کسب سه امتیاز شیرین پشت سر گذاشت. تنها گل نماینده کشورمان را سید جلال حسینی در دقیقه 41 به ثمر رساند.

پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان دوره قبل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در اولین دیدار خود در این فصل ACL، به مصاف الوحده امارات رفت. سرخ پوشان در این دیدار با ارائه یک نمایش برتر، موفق شدند با یک گل از سد حریف اماراتی خود گذشته و موقتا در صدر جدول رده بندی گروه E رقابت ها قرار گیرند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، وحید امیری، سیامک نعمتی، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، احسان پهلوان، امید عالیشاه (70 عیسی آل کثیر)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، شهریار مغانلو (77 کمال کامیابی نیا) و مهدی ترابی (91 علی شجاعی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب الوحده: راشد علی، احمد راشد، عبدالله الکبری، فارس جمعه، لوکاس پیمنتا، عمر خربین (88 عبدالله احمد)، لی میونگ جو، عبدالله حمد (82 منصور الحربی)، خمیس اسماعیل (64 اسماعیل مطر)، تیم ماتاوز و خلیل ابراهیم

سرمربی: هنک تن کاته

این دیدار به قضاوت هیرویوکی کیمورا از ژاپن و در ورزشگاه جواهر لعل نهرو، شهر گوآ هند برگزار شد. پرسپولیس در نیمه اول بسیار بهتر از حریف امارتی خود در زمین ظاهر شد. سرانجام تلاش های این تیم در دقیقه 41 توسط سید جلال حسینی به ثمر نشست. امید عالیشاه توپ را به مهدی ترابی رساند. ترابی با انجام یک حرکت یک و دو با احسان پهلوان و پاس رو به عقب، توپ را به سید جلال داد. این بازیکن کهنه کار نیز با یک شوت زمینی گل اول را برای سرخ پوشان به ارمغان آورد. سید جلال با زدن این گل بار دیگر توانایی های فنی خود را این بار نه در لیگ برتر، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا به رخ کشید.

در نیمه دوم این تیم اماراتی بود که با انجام تعویض های هجومی سعی در جبران نتیجه و جبران گل خورده برآمد. شاگردان یحیی گل محمدی با یک بازی منطقی و منظم، مانع از رسیدن توپ به دروازه خود شدند. در پایان نتیجه بازی با یک گل به سود نماینده کشورمان به اتمام رسید. جالب است بدانید که سید جلال حسینی دو سال پیش موفق شده بود در برابر تیم الوحده امارات گلزنی کند. پس از گذشت دو سال، الوحده با هدایت تن کاته بار دیگر در برابر سید جلال حسینی تن به شکست داد.

پرسپولیس در دومین بازی خود در این مرحله به مصاف الریان قطر خواهد رفت. در تیم الریان شجاع خلیل زاده، مدافع فصل گذشته پرسپولیس حضور دارد. تقابل خلیل زاده با تیم سابق خود در این گروه بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود. همچنین، الریان با حضور لوران بلان، مربی نام آشنای فرانسوی، حرف های زیادی برای گفتن دارد. در گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، علاوه بر پرسپولیس، تیم های الوحده امارات، گوآی هند و الریان قطر حضور دارند.  



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده