دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» الدحیل 2- پرسپولیس صفر/ شکست سرخپوشان در گام نخست

الدحیل 2- پرسپولیس صفر/ شکست سرخپوشان در گام نخست

الدحیل 2- پرسپولیس صفر

تیم پرسپولیس در دیدار اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در مصاف با تیم متمول و پرستاره الدحیل قطر با دو گل مغلوب شد.

در این دیدار الدحیل در همان دقایق ابتدایی و در دقیقه 5 روی غافلگیری مدافعان پرسپولیس به گل اول خود دست یافت. این گل توسط ماریو مانژوکیچ خرید پر سر و صدای تیم قطری به ثمر رسید. نماینده کشورمان که همچنان در شوک ابتدایی بازی به سر می برد، در دقیقه 13 برای بار دوم دروازه خود را باز شده دید. ادمیلسون جونیور زننده گل دوم نماینده قطر بود. در ادامه تلاش شاگردان گل‌محمدی در نیمه اول راه به جایی نبرد تا این بازی در نیمه اول با همان دو گل به سود الدحیل خاتمه پیدا کند. در واپسین دقایق نیمه اول مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل، به علت مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

در نیمه دوم و علی رغم تعویض های هجومی یحیی گل‌محمدی سرخ پوشان راهی به دروازه حریف پیدا نکردند تا در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده قطر به پایان برسد.

الدحیل در این فصل با در اختیار داشتن ستاره های بزرگ و نامداری نظیر مانژوکیچ، مهدی بن عطیه، ادمیلسون و هان کوانگ سون، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

برای پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، محمد نادری، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، بشار رسن، محسن ربیع خواه، علی علیپور و وحید امیری در زمین مسابقه حاضر شدند. در دقیقه 46 بازی کریستین اوساگونا به جای ترابی مصدوم به زمین آمد. در دقیقه 63 آنتونی استوکس جای علیپور را در زمین گرفت. همچنین امید عالیشاه در دقیقه 81 جایگزین محسن ربیع خواه شد.  

در گروه C به جز پرسپولیس و الدحیل، الشارجه امارات و التعاون عربستان هم حضور داشته که مصاف این دو تیم در دیدار نخست با یک گل به سود نماینده عربستان خاتمه یافت.

نماینده کشورمان در دیدار بعدی خود در ورزشگاه خانگی الشارجه به مصاف این تیم می رود. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده