خرید از سراسر دنیا


» العین صفر – سپاهان 4/ بازگشت طوفانی طلایی پوشان به آسیا

العین صفر – سپاهان 4/ بازگشت طوفانی طلایی پوشان به آسیا

العین صفر – سپاهان 4

در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان در ورزشگاه هزاع بن زائد مقابل العین امارات قرار گرفت. سپاهان که بعد از سه سال، بار دیگر موفق به حضور در رقابت های آسیایی شده است، در گام اول با پیروزی 4 بر صفر از سد العین گذشت.

در نیمه اول شاگردان امیر قلعه نویی با یک بازی حساب شده و منطقی، موفق شدند در دقیقه 38 توسط محمد محبی به گل اول بازی دست پیدا کنند. نیمه اول با یک گل به سود طلایی پوشان سپاهان خاتمه پیدا کرد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 بازی کی روش استنلی سوارز گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا این تیم با خیالی آسوده بازی را به پیش ببرد. در دقیقه 52 روی ارسال زیبای سعید آقایی، سروش رفیعی گل سوم سپاهان را وارد دروازه العین کرد. در ادامه حملات سپاهان بر روی دروازه العین در دقیقه 79 گل چهارم نیز برای نماینده کشورمان به دست آمد. زننده این گل محمد طیبی بود. در نهایت این دیدار با یک پیروزی شیرین و پر گل برای شاگردان قلعه نویی به اتمام رسید. با این پیروزی قاطعانه سپاهان موقتا به صدر جدول گروه D رقابت ها راه یافت.

در این دیدار سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، سروش رفیعی، امید نورافکن، مهدی کیانی، محمد محبی، کی روش استنلی و محمدرضا حسینی وارد زمین شد. در دقیقه 70 سجاد شهباززاده به جای حسینی به زمین مسابقه آمد. در دقیقه 77 نیز علی قربانی جانشین استنلی سوارز شد.

در گروه D رقابت ها علاوه بر سپاهان و العین، دو تیم السد قطر و النصر عربستان نیز حضور دارند. در دیگر بازی این گروه جدال النصر و السد با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده