دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» الهلال دو – شهرخودرو صفر/ اولین شکست در اولین حضور

الهلال دو – شهرخودرو صفر/ اولین شکست در اولین حضور

الهلال دو – شهرخودرو صفر

شهرخودرو دیگر نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در اولین روز از مرحله گروهی این رقابت ها در مصاف با تیم قدرتمند الهلال با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد.

شهرخودرو در اولین حضور خود در این رقابت ها، در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا رفت. در این دیدار الهلال در واپسین دقایق نیمه اول به گل اول خود دست یافت. گل اول نماینده عربستان را آندره کاریو در دقیقه 45 وارد دروازه سید مهدی رحمتی کرد تا نماینده کشورمان با شکست نیمه اول را به اتمام رساند.

الهلال که در این دیدار از ستاره های نامداری همچون گومیس، کاریو و سباستین جووینکو بهره می برد در دقیقه 69 به گل دوم خود نیز دست پیدا کرد. این بار گومیس مهاجم نام آشنای فرانسوی روی پاس کاریو گل دوم نماینده آبی پوش عربستان را به ارمغان آورد. در ادامه کار شهرخودرو نتوانست تهدید جدی روی دروازه الهلال ایجاد کند تا نماینده کشورمان اولین دیدار خود را با شکست به پایان رساند.

شهرخودرو در این دیدار مطابق معمول با سید مهدی رحمتی در درون دروازه، حسن جعفری، محمد فرامرزی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید صادقی، میلاد سرلک، اکبر صادقی، حسین مهربان، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی به زمین مسابقه آمد. در دقیقه 63 محمدرضا خلعتبری و در دقیقه 78 محمد آقاجانپور به جای حسین مهربان و حسن جعفری پا به زمین مسابقه گذاشتند.

شهر خودرو در گروه B رقابت ها با تیم های پاختاکور ازبکستان، الاهلی امارات و الهلال عربستان همگروه است. در دیگر دیدار این گروه نماینده ازبکستان موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الاهلی امارات عبور نماید.   

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده