خرید از سراسر دنیا


» نگاهی به جدول پردرآمدترین مربیان و بازیکنان فوتبال جهان

نگاهی به جدول پردرآمدترین مربیان و بازیکنان فوتبال جهان

نگاهی به جدول پردرآمدترین مربیان و بازیکنان فوتبال جهان

در این قسمت قصد داریم به بررسی فهرست پردرآمدترین مربیان و بازیکنان فوتبال جهان بپردازیم. بر اساس گزارش نشریه اکیپ، مسی، رونالدو و نیمار در صدر فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال قرار گرفته اند. لیونل مسی با دریافت دستمزدی خالص و ماهانه 8 میلیون یورو رتبه نخست جدول را به خود اختصاص داده است.

کریستیانو رونالدو با دریافت 5/4 میلیون یورو دستمزد به صورت ماهانه در رده دوم و نیمار فوق ستاره پاری سن ژرمن با دریافت 3 میلیون یورو در رتبه سوم قرار دارد. در این رده بندی امباپه ستاره جوان فرانسوی با دریافت 2 میلیون یورو در رده بعدی قرار گرفته است.

لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان نیز هر دو دستمزدی کمتر از 3 میلیون یورو از باشگاه بارسلونا دریافت می کنند. این در حالی است که دریافتی ادن هازارد و گرت بیل ستارگان رئال مادرید، هر کدام در حدود 5/2 میلیون یورو می باشد.

در میان دروازه بانان، داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد با دستمزدی ماهانه 76/1 میلیون یورو جای نخست را به خود اختصاص داده است. در رتبه های بعدی مسوت اوزیل ستاره آرسنال و دی بروینه بازیکن منچسترسیتی، با دریافت 64/1 میلیون یورو حقوق ماهانه قرار دارند.

در بین مربیان پردرآمد فوتبال دنیا، رتبه نخست به دیگو سیمئونه تعلق گرفته است. سرمربی نام آشنای اتلتیکومادرید به صورت ماهانه حقوقی در حدود 6/3 میلیون یورو دریافت می کند. پپ گواردیولا با حقوق ماهانه 94/1، یورگن کلوپ سرمربی موفق لیورپول و ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام حقوقی در حدود 46/1 میلیون یورو در رتبه های بعدی هستند. زین الدین زیدان سرمربی نامدار رئال مادرید نیز ماهانه 4/1 میلیون یورو حقوق می گیرد.

در این فهرست آنتونیو کونته 38/1 میلیون یورو و کیکه ستین سرمربی بارسلونا به صورت ماهانه 500 هزار یورو حقوق دریافت می کنند. توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن و آندره ویاش بواش سرمربی مارسی، به ترتیب هرکدام ماهی 620 هزار یورو و 400 هزار یورو حقوق می گیرند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده