خرید از سراسر دنیا


» هفته نوزدهم لیگ برتر در یک نگاه

هفته نوزدهم لیگ برتر در یک نگاه

هفته نوزدهم لیگ برتر

در اولین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر موسوم به جام خلیج فارس، دو تیم فولاد خوزستان و شهر خودرو در ورزشگاه خانگی فولاد دیدار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه پیدا نمود. گل های فولاد را در این دیدار، فرشاد فرجی در دقیقه 65 با گل به خودی و لوسیانو پریرا در دقیقه 84 به ثمر رساندند.

مهمترین دیدار این هفته به جدال دو تیم پرسپولیس و استقلال اختصاص داشت. دربی 92 سرخابی های پایتخت علی رغم تلاش دو تیم برای پیروزی، با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل های استقلال را در این دیدار امیر ارسلان مطهری در دقایق 24 و 52 وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. علی علیپور در دقیقه 29 و بشار رسن در دقیقه 89 زنندگان گل های پرسپولیس در این دیدار بودند.

در ادامه رقابت های هفته نوزدهم دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. مصاف شاگردان امیر قلعه نویی و مهدی تاتار با تساوی بدون گل پایان یافت. با این نتیجه فاصله تیم های پرسپولیس و سپاهان به عنوان صدر نشین و تیم دوم جدول، پنج امتیاز شد.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته ماشین سازی تبریز در ورزشگاه خانگی خود از پیکان پذیرایی کرد. تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه نتیجه ای جز تساوی دو بر دو در پی نداشت. برای سبزپوشان تبریزی فردین عابدینی در دقیقه 35 و علی آل کثیر در دقیقه 75 موفق به گلزنی شدند. در حالی که این دیدار تا پایان 90 دقیقه با نتیجه دو بر صفر به سود ماشین سازی در جریان بود، میلاد شیخ سلیمانی در دقیقه 90 گل اول پیکان را به ثمر رساند. در ادامه کار و در واپسین دقایق بازی و در دقیقه 94 علیرضا کوشکی گل تساوی پیکان را وارد دروازه ماشین سازی کرد. عبدالله ویسی که جایگزین حسین فرکی بر روی نیمکت پیکان شده بود، در اولین دیدار با یک تساوی دراماتیک کار خود را به عنوان سرمربی آغاز نمود.

در ورزشگاه دستگردی، سایپا در برابر پارس جنوبی جم قرار گرفت. این دیدار نیز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم صادقی و هومن افاضلی به تقسیم امتیازات بسنده کنند. محمد صادق بارانی در دقیقه 67 برای سایپا و محمد نوری در دقیقه 80 برای پارس جم گلزنی کردند.

شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نساجی مازندران رفت. شاهین که با یک برد در قعر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، در این دیدار در جستجوی دومین پیروزی فصل خود میگشت. نتیجه این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود نماینده بوشهر پایان یافت. زنندگان گل های شاهین، حسین مالکی در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی و امیر حسین موسی زاده در دقیقه 70 بودند. تک گل نساجی نیز در دقیقه 3 توسط محمد عباس زاده به ثمر رسید.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته نوزدهم ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان برابر یکدیگر صف آرایی نمودند. این دیدار که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار گردید، ذوب آهن با تک گل دارکو بیدف به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. همچنین وحید محمدزاده بازیکن ذوب آهن در دقیقه 12 یک ضربه پنالتی را از دست داد. صنعت نفت در این دیدار با بهنام سراج به عنوان سرمربی حاضر شد.

در آخرین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر، دو تیم گل گهر و تراکتور در شهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. گادوین منشا، در دقیقه 77 نماینده سیرجان را پیش انداخت. در ادامه قرمزپوشان تبریزی برای جبران نتیجه حملات گسترده ای را بر روی دروازه گل گهر تدارک دیدند، تا سرانجام در دقیقه 88 توسط اکبر ایمانی به گل دست پیدا کردند. تیم تراکتور از دقیقه 82 و در پی اخراج مسعود شجاعی، 10 نفره شد.

در پایان هفته نوزدهم، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور با یک بازی بیشتر و استقلال به ترتیب رتبه های اول تا چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند. در پایین جدول نیز پیکان، گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به ترتیب در رتبه های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم قرار دارند. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده