خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دومین پورشه زیرپای جهانبخش

دومین پورشه زیرپای جهانبخش

دومین پورشه زیرپای جهانبخش

علیرضا جهانبخش بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس و باشگاه برایتون، به سبب عملکرد مطلوبش در ماه ژانویه دومین خودروی پورشه را نیز به عنوان جایزه دریافت کرد. باشگاه برایتون انگلیس هر ماهه با انجام نظر سنجی بهترین بازیکن را از نگاه هواداران این تیم انتخاب می کند. به بازیکن انتخاب شده به عنوان هدیه یک دستگاه خودروی پورشه تعلق می گیرد.

جهانبخش پیش از این نیز با به ثمر رساندن یک سوپر گل در برابر چلسی و عملکرد خوبش موفق به کسب یک پورشه شده بود. در نظر سنجی انجام شده به عنوان بهترین عملکرد، علیرضا جهانبخش با کسب 80 درصد آرا رتبه نخست را به خود اختصاص داد. در رده دوم برناردو با کسب 12 درصد و تروسارد نیز با کسب 8 درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفت.

ملی پوش فوتبال کشورمان در دیدار برابر چلسی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، با یک قیچی برگردان زیبا و فوق العاده ضمن به ثمر رساندن گل تساوی تیمش، نام خود را برای همیشه در لیگ جزیره جاودانه ساخت. همچنین جهانبخش در دیدار برابر بورنموث که با نتیجه دو بر صفر به سود برایتون خاتمه یافت، در دقیقه 2 و 29 ثانیه موفق به باز کردن دروازه حریف شد. با این گل فوتبالیست شایسته کشورمان عنوان سریع ترین گل لیگ برتری تاریخ برایتون را به نام خود ثبت نمود. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده