خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تراکتور 2 - ذوب آهن 1/ ذوب در سرمای یادگار یخ زد

تراکتور 2 - ذوب آهن 1/ ذوب در سرمای یادگار یخ زد

تراکتور 2 – ذوب آهن 1/ ذوب در سرمای یادگار یخ زد

از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر کشور، تیم های تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سرخ پوشان تبریزی به پایان رسید.

در این دیدار که به نوعی برای هر دو تیم یک بازی شش امتیازی محسوب میشد، تراکتور در دقیقه 46 و توسط حمزاوی اوکاچا، خرید جدید خود به گل اول دست یافت. در ادامه کار و در دقیقه 63، ساسان انصاری گل دوم را برای این تیم به ارمغان آورد. تک گل ذوب آهن اصفهان هم در دقیقه 57 به وسیله هادی محمدی وارد دروازه رشید مظاهری شد.

داوری این دیدار حساس را علی صفایی با کمک های محمدعلی پورمتقی و یعقوب حجتی بر عهده داشت. احسان حاج صفی و میلاد فخرالدینی در این دیدار از داور کارت زرد گرفتند. از تیم ذوب آهن نیز هادی محمدی و علیرضا منظمی کارت زرد دریافت کردند.

تراکتور با این پیروزی در جدول رقابت ها 33 امتیازی شده و در جایگاه سوم قرار گرفت. ذوب آهن اصفهان نیز با این باخت 18 امتیازی باقی ماند و جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داد.  


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده