بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» نگاهی به آخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نگاهی به آخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نگاهی به آخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در حالی که نقل انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در ژانویه به لحظات پایانی خود نزدیک می شود، آخرین خبرهای این نقل و انتقالات را مورد بررسی قرار می دهیم.

منچستر یونایتد موفق شد پس از کش و قوس های فراوان با برونو فرناندز، ستاره باشگاه اسپورتینگ قرارداد امضا کند. این باشگاه انگلیسی در آخرین لحظات نقل و انتقالات ژانویه ناتان بیشاپ، دروازه بان 20 ساله ساوتند را نیز به خدمت گرفت. مارکوس روخو مدافع آرژانتینی منچستر با قراردادی قرضی به کشور خودش و باشگاه استودیانتس بازگشت.

تاتنهام از جمله باشگاه های فعال انگلیسی در ماه ژانویه بوده است. این باشگاه در ابتدا گدسون فرناندز را با قراردادی قرضی از بنفیکا جذب نموده و در ادامه استیون برگوین، ستاره آیندهوون را نیز با امضای قراردادی 26 میلیون پوندی به عنوان جانشین اریکسن به عضویت خود درآورد. در سوی مقابل، دنی رز مدافع تاتنهام به صورت قرضی و تا انتهای فصل به عضویت نیوکسل درآمد.

لیورپول هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق شد تاکومی مینامینو ستاره ژاپنی سالزبورگ و جو هاردی را از برنت فورد جذب نماید.

آرسنال هم با قراردادی قرضی پابلو ماری ستاره اسپانیایی فلامینگوی برزیل را به خدمت گرفت. از سوی دیگر، سدریک سوارس بازیکن ساوتهمپتون با امضای قراردادی قرضی، در ادامه فصل پیراهن قرمز آرسنال را به تن خواهد کرد.

دورتموند که پیش از این ارلینگ هالند ستاره جوان و آینده دار نروژی را به خدمت گرفته بود، توانست امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس را با قراردادی 26 میلیون یورویی به خدمت گیرد. از سوی دیگر، پاکو آلکاسر مهاجم گلزن زنبورها با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو راهی ویارئال شد.

بارسلونا به منظور پیدا کردن جانشین لوئیس سوارز مصدوم، با فرانسسیکو ترینکائو بازیکن باشگاه براگا قرارداد رسمی امضا کرد. از ترینکائو در فوتبال پرتغال به عنوان رونالدوی جدید نام برده می شود. رقم قرارداد ستاره جدید بارسلونا 31 میلیون یورو اعلام شده است. همچنین ماتئوس ستاره برزیلی پالمیراس نیز با قرادادی به ارزش 7 میلیون یورو به آبی اناری های شهر بارسلون ملحق شد. گفته می شود که باشگاه بارسلونا به منظور کسب تجربه بیشتر، این بازیکن برزیلی را با قراردادی قرضی راهی وایادولید می کند. از طرف دیگر، کارلس پرز ستاره جوان بارسلونا، به صورت رسمی به رم ایتالیا پیوست.

یانیک کاراسکو ستاره بلژیکی با امضای قراردادی قرضی از دالیان چین راهی اتلتیکو مادرید شد.

باشگاه والنسیا با قراردادی قرضی، موفق به جذب الساندور فلورنزی، مدافع ایتالیایی رم گردید.

باشگاه آیندهوون هلند اعلام کرد ریکاردو رودریگز مدافع میلان ایتالیا را به عضویت خود درآورده است.

میلان ایتالیا در آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه، الکسیس سائلماکرز، هافبک 20 ساله اندرلخت بلژیک را با قراردادی قرضی به خدمت گرفت. در سوی مقابل، سوسو ستاره اسپانیایی روسونری با امضای قراردادی راهی سویا شده بود. 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده