بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» صنعت نفت 0 - پرسپولیس 1/ سرخپوشان با برد به استقبال دربی رفتند

صنعت نفت 0 - پرسپولیس 1/ سرخپوشان با برد به استقبال دربی رفتند

صنعت نفت 0 - پرسپولیس 1/ سرخپوشان با برد به استقبال دربی رفتند

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با تک گل زیبای احمد نورالهی به سود سرخ پوشان به پایان رسید. با این نتیجه شاگردان یحیی گلمحمدی ضمن کسب ششمین برد متوالی خود، با حاشیه امن و خیال راحت به پیشواز شهرآورد پایتخت رفتند.

صنعت نفت آبادان که در این فصل با دراگان اسکوچیچ روزهای درخشانی را پشت سر می گذارد، نخستین شکست خانگی فصل را در برابر پرسپولیس متحمل شد. شجاع خلیل زاده در این دیدار با دریافت کارت زرد  و 4 کارته شدن دربی پایتخت را از دست داد.

در این دیدار پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، جلال حسینی و محمد انصاری، به همراه وحید امیری، مهدی ترابی، احمد نوراللهی کمال کامیابی نیا، کریستین اوساگونا و علی علیپور وارد زمین شد. در سوی مقابل، صنعت نفت با عیسی آل کثیر، مهدی حنفی، محمد اهل شاخه، جعفر سلمانی، محمد قریشی، مسلم مجدمی، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، طالب ریکانی، عقیل کعبی و ناصر سالاری به زمین مسابقه پا گذاشت.

در دقیقه 20 بازی ضربه سر علیپور روی ارسال زیبای مهدی ترابی به دیرک افقی دروازه برخورد کرد. پس از برگشت، این توپ در اختیار اوساگونا قرار گرفت و ضربه سر این بازیکن، این بار به دیرک عمودی نفت برخورد کرد. در ادامه و در دقیقه 32 احمد نوراللهی با یک ضربه کاشته دیدنی گل اول را برای سرخ پوشان پایتخت به ارمغان آورد. نیمه اول با همان تک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید. در نیمه دوم دو تیم فرصت های خطرناکی را روی دروازه های یکدیگر تدارک دیدند، اما در نهایت این دیدار با تک گل نوراللهی به سود صدر نشین حال حاضر رقابت های لیگ برتر به پایان رسید.

با این برد پرسپولیس 40 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت نمود. صنعت نفت آبادان هم با کسب اولین شکست خانگی خود در این فصل با 30 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده چهارم قرار گرفت.  



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده