خرید از سراسر دنیا


» سکان هدایت عمان در دست برانکو

سکان هدایت عمان در دست برانکو

سکان هدایت عمان در دست برانکو

برانکو ایوانکوویوچ سرمربی سابق پرسپولیس با امضای قراردادی به طور رسمی هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده گرفت. برانکو که یکی از گزینه های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز محسوب میشد، در نهایت با امضای قراردادی بار دیگر به فوتبال حاشیه خلیج فارس بازگشت.

ایوانکوویچ که در سال های اخیر به تمامی افتخارات ممکن با پرسپولیس دست یافته بود، در تابستان گذشته و پس از کش و قوس های فراوان راهی فوتبال عربستان و تیم الاهلی شد. برانکو در باشگاه عربستانی توفیق قابل توجهی به دست نیاورد و پس از مدت کوتاهی و به علت کسب نتایج ضعیف از سوی تیم عربستانی کنار گذاشته شد.

در طی ماه های گذشته بارها شایعه بازگشت ایوانکوویچ به فوتبال ایران و تحت عنوان سرمربی تیم ملی و حتی سرمربی پرسپولیس به گوش می رسید، اما در نهایت این مربی 65 ساله کروات کشور عمان را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب نمود. دستیاران برانکو در تیم ملی عمان همانند الاهلی عربستان و پرسپولیس، پانادیچ و مارکو می باشند.

لازم به ذکر است که تیم ملی عمان در دور مقدماتی و انتخابی جام جهانی در گروه پنجم این رقابت ها و با تیم های قطر، هند و افغانستان همگروه می باشد. عمان با کسب 12 امتیاز، پس از قطر، از شانس قابل توجهی برای صعود به دور بعدی رقابت ها برخوردار است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده