خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تور اینتر

شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تور اینتر

شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تور اینتر

پس از گمانه زنی های بسیار، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام، با قراردادی 4 ساله به اینتر پیوست. از مدت ها پیش مقصد آتی اریکسن به یکی از سوژه های ورزشی جذاب در جراید مختلف دنیا تبدیل شده بود. چراکه این ستاره دانمارکی از تمدید قرارداد با باشگاه لندنی خودداری نموده و عزم خود را برای تجربه یک چالش جدید در زندگی فوتبالی خود جزم کرده بود.

در این مدت باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن توانا و خلاق بودند. اما در نهایت این ستاره فوتبال دانمارک، تصمیم گرفت ادامه دوران ورزشی خود را در باشگاه اینتر و زیر نظر آنتونیو کونته ادامه دهد. باشگاه اینتر با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو اریکسن 27 ساله را به خدمت گرفت.

شایان ذکر است که کریستین اریکسن بیش از 6 فصل پیراهن سفید تاتنهام را بر تن داشت. وی در این مدت موفق به ارسال 89 پاس گل برای سفیدپوشان شمال لندن شده بود. همچنین در کارنامه فوتبالی این بازیکن خلاق، به ثمر رساندن 69 گل با پیراهن تاتنهام به چشم می خورد. ناگفته نماند که این ستاره دانمارکی در اینتر با پیراهن شماره 24 در سری A ایتالیا به میدان خواهد رفت.  


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده