دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» علیرضا بیرانوند لژیونر شد

علیرضا بیرانوند لژیونر شد

علیرضا بیرانوند لژیونر شد

پس از گمانه زنی ها و کش و قوس های فراوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده حضور خود را در فوتبال اروپا تثبیت نمود. بیرانوند که مدت ها صحبت از لژیونر شدنش نقل محافل گوناگون ورزشی بود، با امضای قراردادی از فصل آینده پیراهن تیم رویال آنتورپ بلژیک را بر تن خواهد کرد.

این دروازه بان بلند قامت فوتبال ایران پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه بلژیکی، قراداد خود را به مدت سه فصل به امضا رساند. بر این سال قرار شد که از تابستان سال آینده بیرانوند به عضویت باشگاه رویال آنتورپ درآید. بسیاری از رسانه ها از انتقال این ملی پوش فوتبال کشورمان به باشگاه خنت بلژیک صحبت می کردند. حتی گفته میشد بلیط پرواز برای امضای قرارداد با این باشگاه برای بیرواند در نظر گرفته شده بود. اما در نهایت علیرضا بیراوند پیشنهاد رویال آنتورپ را مناسب دید و به آن پاسخ مثبت داد.

همچنین مقرر گردیده که مبلغ رضایت نامه 700 هزار دلاری بیراوند را نیز باشگاه بلژیکی در سه قسط به حساب باشگاه پرپولیس پرداخت نماید. بر این اساس، قرارداد سنگربان ملی پوش کشورمان سه ساله و به ارزش 4 میلیون یورو می باشد. ناگفته نماند که بنابر ادعای رسانه های بلژیکی، مارک ویلموتس سرمربی مستعفی تیم ملی ایران در ماه های آینده سکان هدایت رویال آنتورپ را بر عهده می گیرد. بنابراین بیرواند بار دیگر زیر نظر ویلموتس فوتبال خود را دنبال خواهد کرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده