بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استقلال 5 - الریان 0/ آتش بازی آبی ها در ورزشگاه جاسم بن حمد

استقلال 5 - الریان 0/ آتش بازی آبی ها در ورزشگاه جاسم بن حمد

استقلال 5 - الریان 0/ آتش بازی در ورزشگاه جاسم بن حمد

تیم فوتبال استقلال ایران، در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف تیم قدرتمند و متمول الریان قطر رفت. این مسابقه که در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار گردید، با برتری پر گل و قاطعانه شاگردان فرهاد مجیدی پایان یافت.

استقلال در این دیدار با ارائه یک بازی کاملا هوشمندانه و حساب شده، با زدن پنج گل علاوه بر برتری در این دیدار، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. در دقایق ابتدای بازی توپ برگشتی روی ضربه دیدنی وریا غفوری را شیخ دیاباته، گلزن موفق این روزهای آبی ها به گل تبدیل نمود. این گل در دقیقه 8 بازی به ثمر رسید. در ادامه بازی و در حالی که همگان منتظر برتری یک گله استقلال در نیمه اول بودند، در دقیقه 30 و روی همکاری تیمی بسیار عالی دیباباته و قائدی، گل دوم نماینده شایسته کشورمان وارد دروازه حریف قطری شد. نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال ایران به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم و در دقیقه 48 روی ارسال میلیچ و اشتباه مدافع الریان، مهدی قائدی گل سوم را برای آبی های پایتخت به ارمغان آورد. در ادامه کار و با به زمین آمدن ارسلان مطهری به جای قائدی، استقلال آهنگ هجومی خود را ادامه داد. در دقیقه 83 روی ارسال خوب وریا غفوری، ارسلان مطهری با یک ضربه تمام کننده گل چهارم نماینده کشورمان را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و در دقیقه 90 بار دیگر مطهری و این بار روی ارسال آرش رضاوند، استقلال را به گل پنجم رساند. در نهایت این بازی با برد پنج گله و قاطعانه استقلال به پایان رسید.

شایان ذکر است که با این پیروزی روحیه بخش، شاگردان فرهاد مجیدی باید کار خود را در گروه A مسابقات و با تیم های الوحده امارات، الشرطه عراق و برنده دیدار تیم های استقلال تاجیکستان و الاهلی عربستان دنبال کنند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده