دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» گل گهر 0 – پرسپولیس 5؛ بازگشت به صدر با طعم قهرمانی نیم فصل

گل گهر 0 – پرسپولیس 5؛ بازگشت به صدر با طعم قهرمانی نیم فصل

در آخرین دیدار هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی و تازه تاسیس خود، پذیرای پرسپولیس تهران بود. این بازی به قضاوت پیام حیدری با همراهی فرهاد فرهادپور و سعید علی نژاد در شهر سیرجان برگزار شد. سرخ پوشان در این دیدار خارج از خانه و در یک بازی طوفانی و درخشان موفق شدند با 5 گل از سد شاگردان امیر قلعه نویی عبور کنند. شاگردان گل محمدی با پیروزی در این دیدار ضمن رسیدن به صدر جدول، قهرمانی نیم فصل را نیز به خود اختصاص دادند.

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، آرمین سهرابیان (69 امین پورعلی)، علیرضا ابراهیمی، علی اصغر عاشوری، رضا محمود آبادی (55 عرفان افراز)، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، یونس شاکری و سعید صادقی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سعید آقایی (90 محمد انصاری)، مهدی شیری، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان (84 مهدی مهدی خانی)، سیامک نعمتی (90 محمد شریفی)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (85 علی شجاعی) و وحید امیری (75 مهدی عبدی)

سرخ پوشان در این دیدار بسیار خوب و هماهنگ ظاهر شدند. در دقیقه 30 بازی این تیم مزد بازی خوب خود را گرفت. ارسال خوب سعید آقایی روی دفع ناقص مدافع گل گهر به احمد نوراللهی رسید و این بازیکن گل اول بازی را به ثمر رساند. با این گل، نوراللهی با زدن 6 گل به بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل اول تبدیل شد. بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل محمدی خاتمه پیدا کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 60 امید عالیشاه روی یک فرار تماشایی و سریع توانست گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه گل گهر کند. شاگردان قلعه نویی که چیزی برای از دست دادن نداشتند درصدد جبران نتیجه برآمدند. اما در دقیقه 68 این پرسپولیس بود که توسط مهدی شیری به گل سوم دست پیدا کرد. ضربه محکم نعمتی پس از دفع توپ توسط بشاگردی به مهدی شیری رسید و او با یک ضربه دقیق گل سوم سرخ پوشان را به ثمر رساند.

حملات پرسپولیس همچنان ادامه پیدا کرد تا در نهایت در دقیقه 72 این تیم روی اشتباه مدافع گل گهر به گل چهارم دست یافت. حرکت سریع مهدی شیری از سمت راست و ارسال او را احمد زنده روح به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. در ادامه و در دقیقه 85 سیامک نعمتی گل پنجم را وارد دروازه بشاگردی کرد تا شاگردان قلعه نویی یک شکست تلخ و سنگین را در تاریخ لیگ برتر تجربه کنند.

پرسپولیس با کسب این پیروزی دلچسب و شیرین 30 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ بیستم قرار گرفت. همچنین، با کسب این پیروزی شاگردان گل محمدی موفق به کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شدند. گل گهر نیز با این شکست و با همان 22 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

ناگفته نماند که در این دیدار گل گهر با اخراج بهنام برزای در دقیقه 84، ده نفره بازی را ادامه داد. همچنین، امیر قلعه نویی به علت چهار اخطاره بودن و گادوین منشا با حکم کمیته انضباطی از حضور در این دیدار محروم بودند. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده