بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» تراکتور 0 – پرسپولیس 1؛ بازگشت به جمع مدعیان با سید جلال

تراکتور 0 – پرسپولیس 1؛ بازگشت به جمع مدعیان با سید جلال

در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم لیگ برتر، تراکتور در ورزشگاه خانگی خود، رو در روی پرسپولیس قرار گرفت. قضاوت این دیدار را مهدی سید علی، با کمک های مهدی عالیقدر و محمدرضا ابوالفضلی بر عهده داشت. پرسپولیس در شرایطی پای در این دیدار گذاشت که غم از دست دادن علی انصاریان، ستاره سابق خود را بر دوش می کشید. مرحوم انصاریان در سن 43 سالگی، به علت ابتلا به ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد. به احترام مرحوم علی انصاریان، پرسپولیس در این دیدار با پیراهن های مشکی وارد زمین مسابقه شد.

این دیدار برای شاگردان یحیی گل محمدی از این لحاظ از اهمیت دو چندانی برخوردار بود. در نهایت پرسپولیس توانست در یک بازی برتر با تک گل سید جلال حسینی، سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به دست آورد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی (86 امین اسدی)، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، مهدی تیکدری (85 محمد قنبری)، مسعود شجاعی، عکاشه حمزاوی و محمد عباس زاده

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، کمال کامیابی نیا، سعید آقایی، سیامک نعمتی (89 محمد مهدی خانی)، سید جلال حسینی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (66 امید عالیشاه)

تراکتور با مسعود شجاعی در این هفته ها نتوانسته انتظارات هواداران و طرفداران دو آتیشه خود را برآورده سازد. در این دیدار خانگی، قرمزپوشان آذربایجان درصدد پاره کردن نوار ناکامی دیدارهای اخیر خود بودند. اما در پایان این دیدار حساس به نفع شاگردان گل محمدی خاتمه پیدا کرد تا تراکتور یک باخت تلخ دیگر را در خانه تجربه کند. با این شکست تراکتور با همان 19 امتیاز به رده ششم جدول سقوط کرد. در پایان این دیدار، برخی از هواداران تراکتور علیه مدیریت تیم شعارهایی را سر دادند.

در طرف مقابل، پرسپولیس به دنبال کسب سه امتیاز این هفته و ادای احترام به مرحوم علی انصاریان بود. در این بازی شاگردان یحیی گل محمدی موقعیت های زیادی را روی دروازه تراکتور ایجاد کردند. محمدرضا اخباری با عکس العمل های سریع و به موقع و با کمک مدافعان، موقعیت های پرسپولیس را یکی پس از دیگری دفع کرد. در نهایت تجربه سید جلال به کمک قرمزپوشان پایتخت آمد. سید جلال در دقیقه 51 و روی ارسال نوراللهی موفق شد قفل دروازه تراکتور را باز کند. پرسپولیس با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار 21 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان بازی، این پیروزی را به روح علی انصاریان تقدیم کرد. ناگفته نماند که جامعه فوتبال این روزها در غم از دست دادن مرحوم میناوند و انصاریان در شوک فرو رفته است. 



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده