خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ورزشکاران مبتلا شده به ویروس کرونا

ورزشکاران مبتلا شده به ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، بسیاری از مردم را به شدت درگیر کرده است. در این میان، ورزشکاران حرفه ای جهان هم از ابتلای به این بیماری مصون نمانده اند. شیوع یافتن کرونا در کشورهای مختلف جهان، بر روی جامعه بین المللی ورزش نیز تاثیر خود را گذاشته است. لغو شدن و به تعویق افتادن مسابقات بسیاری از لیگ های معتبر اروپا و جهان، نمونه ای از تاثیرات این ویروس محسوب می شود. مسابقات قهرمانی در کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس برای مدتی به حالت تعلیق درآمده یا به تعویق افتاده است.

از جامعه فوتبال مشهورترین چهره ای که تست کرونایش مثبت اعلام شد، میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال است. آرسنال هفته پیش در چارچوب مسابقات لیگ اروپا با نماینده یونان دیدار کرد و از دور این رقابت ها حذف شد. پس از گذشت چند روز آزمایش کرونای مالک باشگاه المپیاکوس یونان، اوانجلوس ماریناکیس مثبت اعلام شد. گفته می شود که ماریناکیس عامل انتقال ویروس به میکل آرتتا بوده است. بر همین اساس، مسابقه این هفته آرسنال در لیگ جزیره تحت تاثیر این مسئله لغو گردید.

کالوم هادسون اودوی بازیکن باشگاه چلسی هم به ویروس کرونا مبتلا شده است. پس از مثبت شدن آزمایش کرونای این بازیکن جوان، کلیه فعالیت های ورزشی باشگاه چلسی انگلیس به حالت تعلیق درآمد.

بنجامین مندی مدافع منچستر سیتی، به علت داشتن مشکلات تنفسی از سوی باشگاهش قرنطینه شده است. با معین شدن پاسخ تست های مندی ابتلای یا عدم ابتلای او به این بیماری مشخص خواهد شد.

بر همین اساس، اتحادیه فوتبال انگلیس ضمن انتشار بیانه ای کلیه رقابت های فوتبال در این کشور را به مدت سه هفته به حالت تعلیق درآورد.

در فوتبال ایتالیا ابتلای فوتبالیست های مشهوری همچون دنیله روگانی بازیکن یوونتوس و مانولو گابیادینی مهاجم باشگاه سمپدوریا مشخص شده است. ابتلا شدن روگانی به این ویروس سبب قرنطینه شدن سایر اعضای باشگاه یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو شده است.

باشگاه هانوفر آلمان هم اعلام کرده که دو بازیکن این تیم به نام های تیمو هوبرس و جیمز هورن، به کرونا ویروس مبتلا شده اند. با توجه به شیوع کرونا در کشور آلمان کلیه مسابقات ورزشی این کشور به حالت تعلیق و تعطیل درآمد.

اما لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا موسوم به NBA هم از شیوع کرونا در امان نمانده و بازیکنانی از تیم های مختلف این لیگ ابتلای آنها به این ویروس محرز گردیده است. بر این اساس، رودی گوبرت و داناوان میشل از تیم یوتا جاز و تری تامکینز از تیم رئال مادرید، تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است. همچنین چارلی بارکلی یکی از ستارگان سابق NBA اعلام کرده است که در قرنطینه خانگی به سر می برد و منتظر روشن شدن جواب آزمایش کرونای خود می باشد. متاثر از شیوع فراگیر کرونا در کشور آمریکا لیگ های معتبر این کشور مانند فوتبال آمریکایی، هاکی روی یخ، بسکتبال و بیسبال به حالت تعلیق درآمدند. فعالیت های لیگ فوتبال آمریکا MLS هم به مدت یک ماه تعطیل گردید.

در پی گسترش ویروس کرونا، مسابقات گرند پری ملبورن که به نوعی شروع مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک بود، به علت ابتلای یکی از اعضای تیم مک لارن به تعویق افتاده است.

 در رشته دوچرخه سواری نیز تا این لحظه ابتلای فرناندو گاویریا عضو تیم ملی دوچرخه سواری امارات و دمیتری استراخف دوچرخه سوار تیم گاز پروم به ویروس کرونا مسجل شده است.      


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده